網頁

2016年8月24日 星期三

四日快閃日本九州 * 鹿兒島 ( 自駕遊 - 第三日 ( 第二站 ) - 番所鼻自然公園及流水麵 ) AUG*2016

12.08.2016

番所鼻自然公園跟釜蓋神社很近 .

網上介紹話依個公園好靚 . 假如鹿兒島唔係咁少景點的話 , 相信小地勤唔會專登走黎行公園 .

公園賣點係可以敲響 "幸福之鐘 " .

另一個景點係大自然製造出黎既天然泳池 . 好多人係到游水 .

一有大浪 , 水會湧入個池內 .


旁邊有個海馬養殖場 , 有點似荒廢了 .

有很細支的魔鬼魚 .

真有很多海馬仔 .
 
依個景點就只有咁多野睇 . 來依到的都是本地人 ... 最後一站係食流水麵 . 有幾個門口入 , 裡面有 2 間店 .


價錢便宜 , 所以好多人專登開車過來食 , 車場很大都泊滿車 .

好似入左深山咁 , 又青蛙又蟬 , 環境唔錯 .




有超乾淨既水 , 先可以做到咁好味既麵 .

我地選了一間私營的餐廳 , 既然黎到 , 就食間感覺高級一點既店 . 另一間係政府經營 , 人亦比較多 .


好多魚呀 !!! 好迫咁 ~

聽住流水聲食流水麵 , 感覺好解暑 . 水真的很清涼 !



間餐廳叫做長壽庵 .

兩個 Set 餐 3000 Yen , 條魚燒得好香 , 好好味 ! 小地勤係唔鐘意食魚都讚好 !! 就算成條魚生船咁上既 Set , 印象中都只係 3 千幾 Yen , 難怪咁多人專登開車來吃麵 !!



食完麵後 , 5 點鐘就開車返宮崎 , 為左省 4400 Yen , 開左接近 4 個鐘先到宮崎 , 如果上 IC 唯一好處係無咁塞車 . 假如唔塞車 , 應該 2 個鐘左右就返到去宮崎 .

沒有留言:

張貼留言