網頁

2016年3月5日 星期六

Prado 博物館附近*西班牙2016 (Day 6- Madrid 食買Hea 的一日)

22.01.2016

本來小地勤今日既行程亦係去古鎮 , 但見另一伴興趣不大 , 所以決定取消原有行程 , 留係馬德里 Hea 遊 .

訓到好晏先出門口 , 無所事事下 , 去幫妹妹買東西 . 每次黎歐洲 , 總係一堆人叫我幫買名牌 . 我個人對名牌早就無熱誠 , 亦懶得幫外人攪退稅 , 只係兄弟姐妹不好推 . 用左我幾個鐘時間左問右問 , 終於完成任務 .

其實係 Prado 博物館附近有好多名店 . 既然黎到 , 唔買都可以入去朝聖 , 格下價 . 對比之下 , 法國比較平 . 講完 .

買完野 , 去找吃的 , 沿路經過一個公園仔 .


搵食既路上 , 行下影下 , 停下望下咁 ... 早知時間多成咁 , 就留兩三日去轉葡萄牙 .



 之後睇中一間好平既餐廳 , 就入左去休息.

每個 Lunch Set 只賣 10.9 歐 . 當然無尋日古城既 Lunch Set 咁好食 , 但都唔錯 . 有前菜 , 主菜 , 甜品以及餐前餐後飲 . 講緊只係 HKD 80 , 香港應該無可能吧 !

前菜 , 吸收尋日經驗 , 我叫個湯算 , 唔想一黎就一大盆通粉 ! 個湯好似豬骨菜乾湯 .

我老公的前菜是西班牙海鮮飯 ...

主菜的雞真係一般般 , 反而牛就真係好好味 . 我地留意到 ... 成個餐廳既人都係食魚同牛 ... 


甜品係布丁 , 但佢地既布丁同香港的大不同 .

係餐廳遇上一位自由行既日本大叔 , 佢一見到我地兩公婆就好開心 . 誤認我地係日本人 ... 之後大家都有傾左陣 . 見佢不停問人 Menu 上既食物係咩 , 餐廳幾點開 , 我估佢係出旅遊書的 . 一個人去旅行時 , 遇上黑頭髮既人 , 談上幾句就會開心足全日 . 我明白的 , 因為我都試過獨自出走 .

Prado 博物館個邊有條路通往火車大站 . 無所事事下 , 決定去打個轉 . 中途又遇上另一大型博物館 - Sofia .

亦遇上次前食過一次好正宗西班牙海鮮飯的小店 , 原來佢個 Lunch Set 仲抵 . 只賣 8.6 歐 . 究竟係小地勤錢多左定歐洲餐廳真係平左呢 ? 點解從前去歐洲 , 總覺得餐廳貴 ?


終於黎到馬德里最大既火車站 - Atocha . 外型同一般火車站差唔多 . 裡面商店亦唔多 .



唯一最特別就係裡面好似亞熱帶森林咁 .


晚上就去返 SOL 站既超市買野同行街 , 堅持行到 9 點先返酒店 , 成個行程都好悠閒 !

沒有留言:

張貼留言