網頁

2016年3月22日 星期二

北京 * 北海公園 / 頤和園 * 2016三月 ( Day 3 )

12-15.03.2016

星期一 , 參觀天安門廣場及故宮 , 因為無做功課 , 所以摸門釘 . 大家要記住 , 星期一大部份市內景點都無開放 . 



去到午門 , 先發現星期一是休息日 . 雖然入唔到去參觀 , 只係門外影張相 , 再圍住個城行左半圈 , 但媽媽仍很開心 .



去唔成故宮 , 唯有帶媽媽去後面的北海公園 , 門票 5 蚊 . 依個公園之前我一直想去 . 但每次都時間唔夠而錯過了 . 

要上白塔參觀係要另收費的 , 所以我地都無上去 . 如果要比錢上頂點睇風景 , 小地勤會推薦故宮後面的景山 . 以前我曾經去過 , 上到頂看到整個故宮 , 會有大地在我腳下既感覺 !















依個公園好大好靚 , 依條長廊仲好似頤皈園個條 . 

仲有人表演 , 我地坐係到睇左好奈 .

之後仲有時間 , 就去左頤和園參觀 . 四年後再來 , 好似開放左仲多地方 . 下一個四年 , 可能都全開放了 . 
頤和園 - 蘇州街 .

殘舊先有古典味 .





同媽媽講左一下依條石舫既典故 , 佢好鐘意聽故仔 . 

今日係北京最後一日 , 因為媽媽話玩左幾日 , 心掛掛屋企 , 所以改做明天早機走 . 本身諗住明天晚上七點機就可以去埋故宮 . 不過 , 老人家可能已經覺得攰 , 雖有下次再黎過 . 最後一站當然係王府井 , 係到我地買左包茶葉以及紅噹噹既小朋友過年衫 . 今次既行程比去日本來得輕鬆 .

沒有留言:

張貼留言