網頁

2016年3月22日 星期二

北京 * 萬里長城 * 2016三月 ( Day 2 )

12-15.03.2016

第一次去北京係跟團 , 當年係 2008 年 . 第二同第三次去北京 , 已經係自由行 , 當年係 2012 年 . 四年後的 2016 年 , 第四次北京 , 已經好熟路 .

係機場買唔到 " 一卡通 " , 好彩係地鐵站買到 , 用 " 一卡通 " 好方便 , 好似 " 八達通 " 咁 , 按金係 20 蚊 , 我總供入左 100 蚊 , 最後係機場退返 13 蚊 , 因為出左少少意外 , 退唔足 20 蚊 !

同以前一樣 , 要去長城先到積水潭 , 向城樓方向行 , 係城樓下坐巴士直到 . 以前去長城要坐 919 , 依加去長城要坐 877 . 好彩小地勤上 919 時有問一下 , 否則就去錯地方 . 車錢跟以前一樣係 12 蚊一程 .

約一小時就到八達嶺 , 好簡單易去 . 我地仲買左 2 條粟米以及一支旗仔 . 我係唔係好似領隊呢 ?
 


媽媽第一次黎北京 , 當然要幫佢影好多到此一遊照 .

今日天氣好好 , 陽光普照 , 不過好大風以及好旱燥 . 長城風光好靚 , 本來唔打算再比錢入去 , 但又怕媽媽當失路 , 所以我比錢入到去就坐係樓下等佢 . 小地勤係畏高的 ! 媽媽就自己一支箭上左頂 , 佢真係好開心 !





長城人好多 , 所以我叫媽媽行另一邊 , 個邊無咩人 . 我就係樓下四圍影相兼等佢 . 我地係長城逗留左 3 個多小時就坐返 877 返去 .



時間尚早 , 所以帶左媽媽去行前門大街 , 個人比較喜歡前門大街多過王府井大街 . 前門大街有好多特色野睇 .

除左行大柵欄外 , 亦有行另一邊美食街 .

一直想帶媽媽去食北京填鴨 , 但媽媽話貴 , 唔肯去 , 好彩比我發現有細盒裝買 , 就買左盒外賣試食 .

媽媽話北京既粟米同香港食到的唔同 , 係佢細過食的那一種 , 所以佢每日都話要食一條 . 媽媽另一至愛係冰糖葫蘆 , 以前賣 5 蚊 , 依加賣 10-15 蚊 . 洗唔洗咁貴 ? 不過 15 蚊我都仲食得起 ! 媽媽又係每日食一條 , 好似小朋友咁 .

媽媽樣樣都話貴 , 唔食又唔買 . 所以我就迫左佢去買對新鞋 , 係咁游說佢買 . 平日係香港買對鞋比佢要成 300 幾蚊起 , 依加 2 對先300 蚊 , 好抵 ! 結果係橫街見到仲平 ... 我足足買貴左一百蚊 ...

我同媽媽每日 7 點就返酒店 , 到對面商場食飯 , 每晚 9 點充訓覺 , 每日早上 6 點就起身 , 好健康既生活 ! 去長城的確要早起 , 否則時間不夠用 .

沒有留言:

張貼留言