網頁

2015年3月4日 星期三

不想說再見

05.03.2015


再多一個同事唔做 , 心裡很難過 , 她各方面都很好 , 但人家找到了好工作 , 真的不好再留 !


其實我都好想走 ... 一個個好朋友兼好同事離開 , 最大問題係公司發展太快 , 但人手卻不足 .


表面上 , 聽到這個消息 , 我仲要好假咁扮祝福佢 , 其實心裡好自私地不想讓她走 .


記得離開 J 公司時 , 也是一個一個同期跟朋友先比我早走 , 我跟自己說 " 不想 Resign 時 , 沒有朋友跟我合照 " 所以我要趁仲有朋友及同期時 , 就 Resign , 當年 , 我做左 3 年半地勤 . 之後先做一年多的 Part-Time .


轉眼間 , 我在花花公司快四年了 , 眼看一個個咁離開 , 我的心仍是為 " 準備結婚 " 而堅持下去 , 但今次依位同事既請辭 , 令我開始動搖了 ... 我希望同事有好路數 , 但又矛盾地不想佢地掉下我 T.T

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html
 

沒有留言:

張貼留言