網頁

2015年3月18日 星期三

上海野的禍

18.03.2015

16 號晚 , 遇正上海大霧 , 等左好多個鐘 , 最後的上海航班 , 終於係 Delay 左 5 個鐘後 , 開始登機 . 講真 , 個日既客真係算易攪 , 吹下水 , 讚下佢 , 都無為難過我地 .

當中最令我印象深刻係一位銀卡先生 , 本來佢想發難 , 結果小地勤一句 " 偷偷地正係話你知最新消息 , 因為我認得你 , 你成日黎 " 佢一聽到 , 心情就大好 , 由起初勁惡 , 到之後問我幾點先收到工 . 臨走時仲專登同我講 88 , 叫我早點回家休息 . 那一刻 , 我又引證左一個道理 , 扮熟係有效既 .

17 號晚 , 預左會因為尋日而產生骨牌效應 . 結果係比想像中更差 ! 上海機場唔知點解 ATC , 香港去上海既飛機由下午五點一直困住乘客等起飛 , 等到第一班可以飛到出去時已經快零晨兩點 , 你話幾可怕 .

好不幸地 , 公司飛機 , crew 同客人都 ready , 但上海機場唔 ready 呢 ... 一直無時間比飛機起飛 . 更不幸係閘口就係貴賓室樓上 , 意思係可能會有好多人撞落黎 .

坦白講 , 依班客算對我地幾好 , delay 左成 12 個鐘 , 我都只係被一個女士鬧左 10 分鐘 , 佢一路鬧我 , 一路就重複你態度好都無用 , 你公司 balala ... 我唯一可以做到既就係做場戲比佢睇 , 親自跑去轉機處幫佢換登機證 , 之後佢就無再煩我 .

那一天 , 我返工返到第二朝早上 , 有早更同事返黎 , 我先可以離開 . 那天 , 發生了很多令我頭痛但又好 warm 既事 .

1. 一返工 , 同事仔就話有客要投訴 , 內容唔多講 . 最後我親自去招呼佢 , 聽佢發表佢既偉論 , 再讚佢好叻 , 識好多野 , 同佢傾左陣我獲益良多 . 佢回答我 , 服務好如你 , 錢我不放眼內 , 你把口好識講野 , 又問我點稱呼 , 又話要開間公司比我做 CEO , 笑死我 . 之後 12 個鐘 , 每次出黎都係搵我吹下水 , 完全唔當 delay 係一回事咁 .

2. 4 個坐船到香港 , 不能出境的男人 , 佢地又係話要搵經理 , 但因為之前我已經同佢地吹左好奈水 , 所以佢話唔想難為我 . 亦講到中點 , 話到事既人唔會係前線 . 最後經理都自身難保 , 我又再去同客人講經理有幾慘 , 上面好多人圍住佢 , 佢好想黎 , 但黎唔到 . 4 個客又話唔緊要 , 話我盡左力就得 . 零晨一點幾 , 第一班機要取消 , 男同事落黎安排酒店 , 當時我好唔鐘意佢點左我出去搵客 . 不過我唔出去講取消 , 唔同要班細既出去講咩 !

我出左去 , 同所有客講取消 , 佢地都好平靜 , 都係個句 " 說話技巧 " . 再加上最煩個 6 個客 , 我早就 friend 左 , 所以佢地都易話為 . 突然聽到有客人係門口大叫 , 我正想出去睇下咩事時 , 4個坐船到香港的男人圍住我 , 唔比我出去 , 話外面打人 , 怕個客會打我 . 個刻好感動 !

3. 門口好混亂 , 但我就被保護中 , 之後有個吹過好幾句水既女士同我講 , 你快執返個張紙比我 , 係酒店安掛既紙 , 個外國人痴左線 , 依張紙你比我 , 等我轉頭比你同事 , 你唔好出去 . 再一次既感動 . 同時亦為那個男同事難過 , 被人拉起再推跌左兩次 .

4. 有個老教授 , 起初好煩 ,轉左幾次飛機 , 到最後 , 佢寫左表揚信比我 , 都係個句 delay 左成 12 個鐘都無再麻煩過我 . 到最後 , 仲話唔想因為自己又轉機攪到我收唔到工 , 而決定唔轉 , 夜我收工 . 你話班客幾好 !

說話係要有技巧 , 亦要懂得扮可憐 , 扮無奈 , 扮盡力 , 吹下水 , 唔好去閃麻煩人 , 那些你以為最麻煩的 , 最後可能先會保護你及幫你說好話 .

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@

沒有留言:

張貼留言