網頁

2015年3月1日 星期日

驚險的二月最後一天

01.03.2015

最近又 ATC ( 上海及廣東流控 ) 了 . ATC 客人很理解 , 沒有太難為小地勤 . 但有一件事卻令我唔開心 , 其實我好想同大家講 , 但又好怕被某人知道 ... 所以算吧 !

係依件唔開心既事裡面 , 小地勤學會了別多管閒事 . 人地鐘意點做就由佢啦 , 總次自己無事就可以了 , 我人工係唔包括教人 , 更何況人地又唔認同自己做法 , 無謂多事 .

講返二月的最後一天 . 我不幸地返夜 , 坦白講返夜無 VIP , 無咁多 GUEST , 其實好做好多 . 只不過一早就開始流控 , 攪到所有飛機都 Delay . 骨牌效應下 , 晚上又多難捱 , 大家應該想像到 .

小地勤不是怕有商務客係最夜航班而攪到遲收工 . 我反而係驚個班經濟艙乘客 , 何解我會咁講 . 根據過往經驗 , 樓上同事為左唔想同客再嘈 , 就會暗示或明講比客人聽公司係有貴賓室 . 結果一堆唔入得黎既人就會衝落黎搵我 .

佢地目的係要入黎休息 , 佢地亦會有一千個理由鬧我 . 都係個句 , Delay 不等於可以殺人放火 . 香港既航班 Delay 越黎壞嚴重 , 其中一個大原因係因為大陸空管 , 天氣唔好又空管 , 軍事演習又空管 , 領導出遊再空管 , 總之日日都有空管 .

大陸上空一禁飛 ,  香港飛機飛唔到出去 , 返黎航班又遲遲返唔到黎 , 你話 , 點會唔大 Delay . 轉眼間 , 小地勤踏入第九年地勤生涯 , 眼看機場人流越來越多 , 中國客人亦越來越多 , 地勤返工時間越來越長 , 被人鬧既日子倍數增加 , 見報機率以及被人打既機率都直線上升 . 唯一不變既係薪金 ! 九年前既入行價係 8000 , 九年後入行都仲係 8000 . 問你死未 !?

尋晚 , Last Flight 中左一位 C Class 乘客 , 為左佢 , 我可能會被十幾廿人問候 . 5 個打雜落黎問點解 Delay , 1 個打雜落黎問點解取消 , 10 個問點解唔係 24 小時開放 , 2 個去錯貴賓室但卻發我脾氣 ... 一直忍呀忍 , 終於被我等到零晨一點半 , 等到那個 C Class 唔出現 . 遲到就當佢唔黎 , 急不及待關門走人 . 雖然可以早走 , 但卻因為當初唔知收幾點鐘 , 結果要等一個鐘先有的士返屋企 . 

咁就完結左頭痛既一日 !

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言