網頁

2018年1月30日 星期二

又係沖繩*2017*十一月*三日兩夜快閃 Shopping 團 ( 下 )

2017.11.04-06

沖繩既景點 , 小地勤都已經去過好多次 , 除非同家人去沖繩 , 否則多數只去三日便回香港. 如果大家係想睇景點介紹 , 可以去睇返我早期寫既沖繩行程 .

以前去三日 , 多數留係那霸市 , 租車錢都慳返 , 但依加大住個肚 , 老公唔想我行咁多路 , 所以依 2 次沖繩購物之旅都係自駕 . 比得租車錢 , 當然用盡佢 , 所以我放棄平日去開既小祿 AEON , 改到永旺夢樂城閒逛 .


我老公唔知點解好鐘意食菠蘿包 ... 每次黎 , 佢都一定要食的 . 今次期間限定夾住黑芝麻味雪糕 , 我一向都覺得依個菠蘿包又凍又熱怪怪地 , 不過老人家話食黑芝麻 , BB 會頭髮多同靚 , 為左個仔多頭髮 , 我都依左半個 .



之前覺得係 HANS 食牛扒包沙律 Buffet 同飲品 , 好抵食 . 但最近幾次都趕唔到 Lunch Time 抵食時段 , 晚餐時段閒閒地都要 8 千幾 Yen , 其實你沖繩好多 3 千幾 Yen 的任飲任食 , 所以今次我地就無再去 HANS .



改去美國村附近一間好出名既任食燒肉店 . 十月時我們結婚紀念 , 十一月是我們擺酒的日子 , 所以老公話今日要食豪一點 , 叫最貴果個任食燒肉套餐 , 印象中包海鮮 , 包豬一個價 , 包埋牛又另一個價 . 最貴既套餐 , 2 個人都只係一萬 Yen .

小地勤以前食好少野 , 亦唔鐘意食牛 , 但自從多左個 BB 仔之後 , 突然好大食 , 最鐘意食豬同牛 . 大肚婆口味的確會改變 . 燒牛肉 , 我地食左起碼 6 大塊 , 如果係 HANS 咁樣食法 , 應該幾萬 Yen .

唔似係和牛 , 不過就算係美國牛 , 食佢 6 大塊都已經回本 , 我地仲飲左起碼 8 杯飲品 , 甜品食左起碼 10 杯 , 包括新地 , 奶凍 , 杏仁凍 ... 仲有無數的蝦 , 帶子 , 栗米粒 , 牛舌 , 牛仔粒 . 由於我太肚餓 , 老公正係掛住燒比我地兩母子食先 , 結果中段要叫碗飯同湯頂住肚 , 我地依餐真係好抵食 .





生完 , 相信小地勤又會回復返以前咁細食 . 坦白講 , 我依段時間係我人生中食得最開胃 , 再多 , 我都食得落咁 ... 結果係 ... 下轉產檢時 , 我個仔生長得太快 , 比其他 BB 大左 3 星期 , 肚餓都要節食減肥 ... 原來減肥真係好辛苦 , 餐餐食唔飽咁 T^T

依餐食得好飽 , 但返到酒店 , 都係菬左樓下便利店買野食 , Godiva 個件野真係好好味 , 食完一件想再去買返 , 已經無曬 ... 唯有睇下下年再去日本時 , 有無緣份再遇上 .




去機場前 , 我地又去左小祲 AEON 個超市 , 佢開好早的 . 發現左一支好靚既酒 , 我老公話下年要黎買依支酒 , 前面刻我地結婚紀念日 , 後面刻仔仔出生日 , 都幾有意義 , 雖然會好貴 , 但我今次唔會反對 . 的確係一個好好既紀念品 .


~完~

沒有留言:

張貼留言