網頁

2018年1月22日 星期一

又係沖繩*2017*十一月*三日兩夜快閃 Shopping 團 ( 上 )

2017.11.04-06

今年最後一飛 , 目的有三 : 買 BB 野 , 孕婦需要散心以及用埋兩套免費機票 .

如果唔係個肚籮咁大 , 我地會選擇去北海道走一轉 , 而非沖繩 . 沖繩已經比我地依班香港蝗虫佔領了 , 我地改變左沖繩人既生活 , 佢地以前未到晚上七點就會好似死城咁 , 依加為左迎合我地香港旅客 , 酒店加價 , 貨品加價 , 好多藥妝店 , 好多其他區域既拉麵店 , 閒閒地商店開到晚上九點 , 超市好多轉做廿四小時 , 亦多左好多大型商場 .

對一眾地勤媽媽黎講 , 沖繩係最近既日本地方 , 只要有兩日假期 , 就可以衝過黎買買買 ... ... 雖然沖繩既物價已經比以前貴左好多 , 但由香港到沖繩只需兩個小時多一點點 , 難怪仍是同事心目中既日本首選之地 !

今次再無撞正任何假期 , 早機出發 , 到達當地好快就攞到車 , 老公好喜歡係日本自駕遊 , 我地大大話話都租過廿幾次 OTS , 唔知係唔係因為有記錄 , 所以最近經常 Upgrade 我地 . 其實我地都試過好幾間日本租車既公司 , 不過一來我地日文不良 , 溝通唔到 , 二來我公司既航班時間有時都 " 不似預期 " , OTS 通常開廿四小時 , 對我地黎講 , 會比較方便 .

爭取時間 , 路過超市 , 先買一堆零食同飲料放係車內 , 小地勤依加係一個食極都仲可以繼續食既大肚婆 , 整個孕期 , 開頭最驚險 , 但就一直好好胃口 , 又食得又訓得仲好行得 . 算是很不錯了 .

我地好鐘意黎泊港漁市場 , 因為價錢便宜過牧志市場 , 而且依到仲有好多免費車位 , 方便自駕人士 . 國際通泊車好貴 , 而且又唔係泊得近 , 好唔方便 .


上個月黎泊港漁市場 , 已經鰥現多左好多熟食買 . 小地勤亦可以有得食 ! 不過我都有食少少貌似熟食既魚生 , 日本既魚生 , 我先敢試下 . 求左老公好奈 , 佢先准我買咖啡牛奶 , 好奈無飲過咖啡了 , 真係要一小啖一小啖咁慢慢品嚐 !



日本物價就算點加 , 都無香港物價升得咁快 . X 年前既日本 , 汽水機 100 Yen 選擇超多 , 依加都仲有 100 Yen 選擇 , 只係少左 . 我地買左一支 60 Yen 既產品試下 , 60 Yen 唔買好似對唔住自己咁 .





雖然黎過好多次沖繩 , 但我都無去過宜野灣個頭 , 所以今次就去行下 . 日本物價有幾抵 , 大家望下啦 , 所以點解小地勤好幾年無係香港買衫褲鞋襪 . Puma 一對唔洗 300 蚊 , 當然小地勤唔係追款既人 , 我平日係香港行商場 , 見運動鞋平極都要 450 以上 , 咪一樣係無款 .


日本洗頭水 , 萬寧起票賣 70 幾蚊 , 日本 20 蚊包都有 . 我無特別用開邊款 , 平 , 我就買 .


香港 AEON 一架最平既 Car Seat 起碼二千蚊 , 日本 10000 Yen 以下的 , 唔同款 , 有英國 , 歐洲 , 仲有 Made in Japan , 最後我地買左依個 , 六百幾蚊 , 由 0 歲用到 4 歲 , 抵玩吧 !


又到夾公仔既時間 , 老公唔夾返幾轉係唔會肯繼續開工 . 我就自己坐開一邊 , 閉目養神 .


傍晚時分 , 係附近食個早晚餐 . 食堂食飯真係好平 , 旁邊仲會有本地特產買 , 我地買左兩包綠茶 , 大大包 30 蚊 , 註明沖繩產 , 送人做手信都好好睇 .




兩個餐不用 2000 Yen . 味道當然唔會差 . 份量亦係正常的 , 沒有減少 . 不過內裡唔係靚個種 , 想打卡影相既遊客就唔好去啦 . 只為食飽個肚 , 就不防試下 .




以前去 Birthday , 都係幫妹妹買野 , 今次到我地自己買野啦 . 老公比我更瘋狂 , 依樣又話買 , 個樣又話買 . 果然做左人地老豆 , 係會唔同左 . 本來又話去打個圈 , 結果行左兩個幾鐘 !


日本既串燒其實又平又好味 , 每次見到都會買返 5 , 6 條食下 .


返到酒店 , 已經十一點幾 , 專登去試下幾他拉麵店 , 你紅燈區內 . 都唔錯 , 不過我都係覺得後街個幾間比較好味 .



沒有留言:

張貼留言