網頁

2017年6月30日 星期五

北海道*帶廣/釧路/札幌*2017*五月 - 和商市場/拉麵橫町 ( Day 4)

07-12.05.2017

晨早開車去釧路參觀 , 沿路經過一間手信店 , 就停低休息下 . 整段路好荒蕪 , 便利店都唔多間 , 如果遇上中途站都唔休息的話 , 又唔知要開幾奈車先可以停下 .

戀問館 , 人都唔多個既地方 . 裡面都係賣手信 , 無咩特別 .



旁邊有間小食店 , 新鮮海螺串 , 超級鮮甜 , 有咬口 . 後來在札幌又遇到海螺 , 都忍唔住買左 2 盒返香港 , 真係超鮮甜肉厚兼好食 .

臨走前 , 再影多張紀念照 , 相信依個地方將來唔會再黎 , 實在太遠太荒蕪 !

開左好奈車咁 , 終於黎到釧路 .

網上資料好少 , 有見過介紹和商市場 , 所以就過來開飯 . 樓下有泊車的地方 , 印象中是免費的 .

每人可以去買大中細既飯 , 再每間店買自己想食既魚生 . 日本既市場 , 真係井井有條 , 好乾淨無腥味 . 係到買左好多買基燒元貝 , 後來發現札幌二條都有得買 , 而且價錢差唔多 . 安慰自己說依到買到的元貝是比較大粒的 , 而且好新鮮味美 , 唔係平日香港買到咁硬 , 多汁又軟身 .


我老爺每餐都要食蟹 , 佢話自從來過北海道 , 先知咩叫又平又大又多肉 . 今個月要食蟹食到厭 , 咁返香港就唔會再想買貴蟹食 .

因為我唔食生 , 所以老公燒左幾隻生蠔比我 , 老爺亦專登買蒸蟹同炸魚 , 其實佢地成家人得我一個唔食生 . 難得佢地咁就我 .


食完個飯 , 已經要開車返札幌 , 要三個多小時 . 今次札幌 , 我地係住返中島公園個邊 , 果間酒店 , 我地住過 3, 4 次 . 間酒店平靚正 , 不過唔太方便 , 所以就唔介紹比大家啦 . 

上年老爺食完拉宧橫町的並中一間燒肉拉麵後 , 一直好回味咁 . 其實 4 月我都有去果間拉麵試下 , 不過就覺得一般 . 估唔到今次再去 , 卻好食到令人估唔到 ! 可能個師傅唔同左既關係 , 上次個師傅太年輕了 .


拉麵既朋友係餃子 , 每次都會點餃子 . 我老公好食得 , 有時會加大 , 有時會加多碗飯 . 拉麵店唔怕食唔飽 .



沒有留言:

張貼留言