網頁

2017年6月9日 星期五

北海道*美瑛/富良野/帶廣*2017*五月 - 青池及富良野芦別道立自然公園 ( Day 3)

07-12.05.2017

今日天氣很好 , 明知富田農場還沒開放 , 仍決定跑一轉 , 買下手信都好 . 開車來到美瑛時 , 老公建議先到青池一轉 , 相信去完依一轉後 , 將來都唔一定會再來美瑛 .

沿路風景好靚 , 又雪山又小屋又大片田園 , 令我想起歐洲的郊區 . 我睇我無返三 , 五 , 七年都無法再灼歐洲了 , 哈哈 ...


GPS 其實唔太准確 , 所以用左 Google 幫忙一下才來到青池 . 在泊車區見到很多大巴 , 都是日本 Tour . 這個景點看來是日本人心中必到的地方 .

有一條好清晰既路 , 門口開始有工程 , 可能日本政府都想美化一下依個景點 . 相信將來可以好方便快捷地來到依個地方 .



行左幾分鐘就已經見到青池 , 果然遊客很多 . 不過地方夠大 , 仍可以拍到沒路人甲既相 . 我只是用手機隋便拍 , 風景夠美 , 點影都係靚 .








咁美既景點 , 當然點都要拍返幾張記念照 , 影呀影呀 ~ 每當太陽出來 , 湖面就會突然變綠 .



其實依到應該有條山路可以行去富良野 , 當然自駕遊既我地無可能棄車 , 哈哈 ...



在青池逗留約 1 小時後 , 來到富田農場 . 薰衣草要到 6 月尾才開花 . 普通花田也要 6 月頭才有花看 .

5 月頭的富田農場很冷清 . 小店沒有開 , 遊客只有幾個 , 幸好手信店仍開著 , 買了一些浴鹽及香皂就離開了 .



向帶廣方向駛去時 , 遇上一條櫻花大道 , 所以又下車散步 . 不停被美景吸引 , 都唔知要開幾奈車先去到酒店 .







雪山配櫻花 , 絕色美景 !! 我同我老公 , 今次專登著情侶裝出遊 , 希望下年可以著親子裝比大家睇下 , 哈哈 ~


停車場旁邊原來有一大片櫻花樹 , 真係估佢唔到咁靚 . 天氣非常好 , 大太陽 , 藍天白雲 , 雪山櫻花 . 依個地方叫富良野芦別道立自然公園 .大家有機會的話可以 5 月來睇櫻花 .








沒有留言:

張貼留言