網頁

2017年5月29日 星期一

北海道*旭川/淹上町/紋別*2017*五月 - 芝櫻公園 ( Day 2)

07-12.05.2017

今日天陰陰 , 富良野又未到花期 , 見到酒店的宣傳單張 , 所以決定去淹上町看芝櫻 . 宣傳單張顯示芝櫻際的日子剛開始 , 當去一個新地方 , 有無花睇都會開心的 .

五月中的北海道山頭不但有積雪 , 而且更突然下雪 . 剛剛四月在札幌也有下微雪 , 不過下了一會就停了 . 今次的雪量比四月那次更多 , 下車不一會 , 就成頭雪了 . 大家都很興奮 .


五月正是北海道櫻花盛開的日子 , 四圍都會見到櫻花的踪影 . 這幾年的四月同五月 , 我都會跟老公到北海道旅行 , 淡季日子 , 機位不會太緊張 .

開車上芝櫻公園前 , 路過一個荒廢了的火車站 . 自駕遊的好處是隨時可以下車拍照 .

這位售票員正在訓覺 , 被我捉到了 , 哈哈 ... ...





火車頭跟路軌 , 好似去左台灣咁 , 台灣又係好多火車小鎮 .



好似話盛開既日子 , 每位要收 500 Yen , 但今日天氣又凍又落下 , 只係剛剛開始開 , 所以無人收我地錢 . 過左 2 日 , 我見同事 Post 出黎既相係盛開的芝櫻 ... 我唔好彩了 !


雖然無咩芝櫻 , 但櫻花就四圍都係 , 好過無 .



開得好小好小 , 不過都係個句 , 好過咩都無 .



北海道的五月其實仲好凍 , 要穿大褸 .

突然搵到個位置 , 開左一大片 , 好開心 . 如果可以配上藍天就更加好 .





遊完一轉 , 就落山了 , 試了期間限定的芝櫻雪糕 , 有點似藥水味 , 但尚可接受 .

每個地區都有一隻代表名物 .





沒有留言:

張貼留言