網頁

2017年4月3日 星期一

四日三夜遊北京*八達嶺長城 / 頤和園 ( Day 2 ) 2017*三月

12-15.03.2017

早睡早起的生活 . 八點已經出門口 , 坐地鐵到積水潭站向圬樓方向行 , 城樓下面就有 877 巴士去八達嶺長城 , 單程 12 蚊一位 .

未到 11 點就已經抵達長城 , 媽媽第一時間衝去買左 6 斤紅棗 , 佢既指定動作 . 最近有開大會 , 所以每個地方都有公安 , 非常嚴謹.


 幫佢地買好票 , 再送佢地入場 , 相約一小時後再見 . 我本身畏高 , 每次行唔夠 10 分鐘就掉頭 , 所以決定唔再入去 . 出面等 , 起碼有位比我坐下 .





佢地早左少少出黎 , 可能唔想我等佢地太奈 , 門口幫佢地影張相留念下 , 就坐返 877 返市中心.

再坐地鐵去頤和園 . 到站後 , 跟指示去左一個比較遠既門口入 . 平日我地係蘇州街個邊入口入多 , 今次就去左東宮門個邊入 .入場前 , 先係旁邊小食店食返個快餐 , 雞脾飯 $25 , 坦白講難食 ...

東宮門一入就係一堆重點建築 , 影相 , 簡單介紹下 , 就向十七孔橋個邊進發 .


今日都係風和日麗 , 沿住湖邊行下坐下 , 好輕鬆 .



媽媽好開心咁講 , 上年未行到十七孔橋 , 估唔到今年我就再帶佢黎 .

條橋連住個島 , 島上有間廟 , 廟前開滿花 , 好靚.



爬上島上的石山 , 由島上最高點向外望 .


在島上欣賞十七孔橋 .

頤和園內的長廊很出名 , 可惜正在維修 . 園內景點很多 , 值得一再花錢入場 .

大清主張滿漢一家 , 所以會見到好多漢字 , 漢字其實咪係繁體字 , 真係好有親切感 .



係到逗留左大約兩個半鐘 , 其實園內既重要建築都睇過曬 , 但我希望有一次可以自己再過黎沿住個湖行一圈 . 繞過座山 , 由蘇州街行返去地鐵站 , 好近 .



沒有留言:

張貼留言