網頁

2016年12月27日 星期二

沖繩 Okinwa。2016。十二月 ( 自駕遊+景點Pass ) Day 4

15.12.2016

小地勤第一次唔係住那霸市 , 所以今日回港就要預留時間返機場 . 10 點就到左大型 AEON 作最後衝刺 !

用左半個鐘買左件厚身褸 , 裙褲以及連身裙 . 仲可以退稅 , 500 蚊唔洗 , 抵到爛 ! 上個月係沖繩買左一對 Made in Japan 既鞋 , 個個都話靚 , 仲要勁舒服 , 所以今次都買多一對 . 沖繩真係好多超市同商場 , 幾好買野既地方 .

臨走都要食返碗拉麵 , 日本食拉麵最方便 , 唔洗等 , 一食完就即走了 .


每次自駕遊都會買得特別多 , 放係車上就買下買下唔多覺 . 除左買左一堆糧食回家外 , 仲因為夾公仔達人又一時失控 ... 用 1000 Yen 帶左 3 隻卡比獸返屋企 !

4 日 3 夜 , 話咁快就完結 ! 2017 年先再黎過 !!

沒有留言:

張貼留言