網頁

2016年11月24日 星期四

熱辣辣。蘇梅島。泰國。2016。11月 (Day 1) - 工作篇 II

11-13.11.2016

酒店再安排車將我地送到市區的姐妹酒店 Muang Samui Spa Resort 參觀.

Royal 那一間是參考這間酒店而建的 , 所以 Royal 那間比較大同靚. 這間酒店的大堂.
 
一坐底就送上冰凍的 Welcome Drink.


房間方面 , 參選了三種房間 , 基本上同 Royal 格局是一樣 , 只是房間比較細 .

 

這裡沒有放生果盆 , 而改放自家制的香蕉乾 .

每間房也有咖啡機 .

泳池景 .

泳池區總是冷冷清清 .

酒吧區 , 晚上未到 10 點就關門了 .



酒店的沙灘 , 其實這裡的酒店都好開放 , 隨便行去其他酒店參觀都無人會阻你 .




做 Spa 的地方 , 比較細 .




酒店對面的海鮮餐廳 , 也是酒店的一部份 .


這間酒店位於 CentralFestival Samui 附近 , 方便行街買野 . 其實兩間酒店房的價錢是差唔多 , Royal 個間近機場 , 房間舒服到令人唔想出街 . 而這一間房間格局雖然一樣 , 但因為出面太吸引 , 會令係不停咁去行街買野 .

如果為左省車錢 , 的確住近市中心比較方便 , 否則每晚返酒店就要預左比的士呃少少錢又或者要講一輪價先有車車係返去 , 都幾煩 .

沒有留言:

張貼留言