網頁

2016年1月6日 星期三

敢死隊

06.01.2016

新的一年 , 又準備出花紅了 ! 

今年公司評核機制改左 , 由以前上司佔 70% , 同事個人紀錄只佔 30% , 改到同事個人紀錄佔 7 成分數 , 而上司只佔 3 成 . 在新機制下 , 小地勤在個人紀錄中有 3 項 , 攞到 100 分 , 而加分位那一欄因為攞獎以及表揚信而再額外加分 , 10 分當中得到 8 分 . 係全 Team 人當中得分最高的同事 . 有史以來 , 第一次總分過 9 分 . 

睇開小地勤日記的朋友 , 應該知道 , 9 分只會屬於要升職的同事 . 小地勤不會升職 , 所以每年分數都係尾 2 或尾 3 . 沒錯 , 對其他同事來說 , 我低分就可以成就她們 , 但對我來說 "不公平" . 公司改制後 , 根據客觀條件比分 , 無不良紀錄既小地勤 , 當然沒有扣分位 . 對好似小地勤依種沒後台 , 不埋堆既員工來說 , 係一大喜訊 ! 

最近 , 搭單參加了一個飯局 , 小地勤出發前一直洗自己腦 " 不要再做敢死隊 " . 小地勤係一個成日為同事發聲既人 , 每次發聲不是媒福利 , 就係直言那些同事做唔好拖累人 . 以前 , 我不怕做醜人 . 原因我沒機會升職 , 亦沒有家庭負擔 , 雖然我唔係大富大貴 , 但起碼同老公都有間屋 , 唔洗供樓又未有細路仔 , 我好願意為低層同事發聲 .

可惜 , 上年年尾 , 我禍從口出 , 為人出頭 , 成日直言 , 結果當然被評為 " 攪事之人 " . 對一個無欲無求 , 只想有份工 , 有機票 , 唔搵錢既我 , " 攪事 " 有何好處 ? 

因此 , 出席飯局前 , 我都不停提自己 " 別理別人的事 " . 可是 , 當老闆問起時 , 我又做 " 敢死隊 " 了 . 小地勤係舊人 , 對比現今同事 , 我人工高佢地 6 千 , 機票多佢地 3 套 ... 我卻死去幫唔識既新同事爭取 5 套機票以及加人工 . 我真的是傻了 !

事後 , 我都覺得自己多口 , 何必為不認識既人發聲呢 ? 新的一年 , 我真係要好好學習如何當個點人做野 , 自己唔做既老 Pat Pat , 別管別人既事 , 不要再直言 , 就算明知別人做錯 , 也不要多事 . 

我只想保住我辛苦得返黎既 "朝九晚六" , 閒事別理 . 做個自私的老 Pat Pat 吧 !

沒有留言:

張貼留言