網頁

2016年1月29日 星期五

驚喜的花紅 * 2016

29.01.2016

2016 年的一月起 , 小地勤開始做文職工作 . 雖然間中都會要行下更 , 幫下手 , 但都係返九點既更份 , 不再好似以前咁又早又夜 , 有時仲要 Overnight . 

每年年尾到年頭 , 我都會特別忙 , 忙住計糧 , 清單 , 做數 ... ... 今年亦一樣 . 仲要為即將開的貴賓室作準備 . 因為行文職更 , 唔洗出去對客 , 所以可以更專心地做好每件事 . 最開心係將拖左好奈既 Paper Work 做好曬 , 唔洗帶到過年 !

剛完成了西班牙之旅 , 之後都會補寫返出黎 ! 聽聞個排香港得 2 , 3 度 , 但出奇地西班牙有成 20 度 , 竟然會係歐洲避寒 , 真係估唔到 !

臨近過年 , 打工仔當然好期望份花紅早點出 . 做左依行咁多年 , 都真係第一年見到有航空公司花紅有 2 月 !! 航空公司好少有寫明 " 有雙糧 " , 以前我係 J 公司都一樣係無雙糧 , 只有年尾花紅 , 花紅一般都係 1 個月 .

就算一間公司賺到幾多都好 , 都好少話會分比同事 . 今年公司的確派過好多糖 ! 大 Delay 後都會請同事食 Cake , 杯麵及咖啡 . 周年紀念又派同事 3000 元慶祝 . 知道同事辛苦 , OT 一直保持 1.5 ... 以為今年市道唔好 , 出面講到好差好差 . 公司竟然派 2 個月 , 當然分數越高就越多 . 小地勤今年都分到 2 點幾的 , 真係好唔錯 . 

難怪一出糧 , 同事就係 Facebook 洗版 . 今年真係可以 " 過肥年 " !!!

沒有留言:

張貼留言