網頁

2015年9月25日 星期五

小地勤第一次上台分享

25.09.2015

印像中 , 公司每年都有扮獎比一班得到表揚信的同事 . 對比出面既同事 , 貴賓室既小地勤的確比較容易得到表揚信 , 因為我地來來去去都係得幾十個人 , 飛行常客來來去去都係見到我地幾個 , 常客們常常都會寫幾隻字或買野請我地食 . 我地跟客人 , 是朋友關係 , 所以比較容易得到表揚信 .

今年沒印像有被其他同事投票過 , 就直接話攞獎 , 真係有點意外 ! 前幾日先知道得獎後 , 要上台講一分鐘說話 .

內容都係多謝公司 ( 比個獎我 ) , 高層 ( 成日請我地食野 ) , 呀姐 ( 帶左我黎貴賓室 ) 以及我班手足 ( 當我攪緊 Complaint , 就要靠佢地睇住個場 ) . 多謝曬所有人之後 , 就剛好一分鐘 .

老闆同呀姐諗野好唔同 , 呀姐一直唔認同我發放一些唔正面既能量 , 但老闆卻明白依行就係沒想像中美好 .

小地勤好鐘意依行 , 但做左地勤 9 年 , 眼見客人一年比一年惡 . 我將地勤真實面寫出黎 , 就係想比有意加入既新朋友知道 , 地勤工作的確好辛苦 , 而當中既價值係要自己去發掘出黎 . 我好討厭攪 Complaint , 我亦唔鐘意比客鬧 , 但我又真係好鐘意個種攪好曬成件事後既成功感 , 又真係好鐘意同本來話要投訴我既人做朋友 .

想入行 , 現實一句 , 人工唔多 , 亦好受氣 , 但學到既又的確一生受用 . 都係個句 , 加入前 , 停一停 , 想一想 . 想好了 , 就堅持幾年 , 感受下搵錢有幾咁辛苦 . 唔吃過苦既人 , 就總唔學懂珍惜 .


職業病發作 , 總係特別人地既 display , 哈哈 !

沒有留言:

張貼留言