網頁

2015年9月12日 星期六

2015/八月/重點遊札幌市

13.09.2015

今次住依間酒店 , 係正二條市場隔離 , 一落樓過馬路就到 , 好方便 .

酒店房望出去 , 仲見到狸小路同電視塔 .

每次黎北海道 , 都會黎二條市場行一圈 , 主要賣海鮮 , 乾貨同零食 .


男友堅持要食魚生飯做早餐 . 二條市場內有好幾間食魚生飯的 , 比較便宜同新鮮 .


一個 Set 可以試到 5 樣野食 , 其實都只係 HKD 百幾蚊 , 的確抵食 .


唔食生既我 , 大家分開行 , 佢有佢食魚生飯 , 我有我行狸小路 . 狸小路就係二條對面 .

今次第一次正正式式咁行狸小路 , 由尾行返上頭 . 成條狸小路放左好多狸貓.


行街前 , 小地勤都要食返個早餐 , 由於唔識日文 , 所以成日都亂叫野食 . 個早餐都幾貴 , 成一百蚊 , 但就可以感受下日本既 Cafe 係點樣 . 杯蜂蜜咖啡過甜 ... 日本人果然好甜 !

男友放我自己去行三個鐘頭 , 因為佢要去余市入貨 , 我已經去過太多次余市了 , 想自己行下街 , 格下價 . 可退稅的 7 仔 .

大部份藥店都有退稅同中國 Sales.

條狸小路都幾多野睇 , 之前幾次我都只係重點買野 , 要趕行程 , 依加終於可以輕鬆 Shopping 下 .

小地勤今次太早過黎 , 所以人影都唔多個 , 生果店都仲未開 .

都係孖人牌抵買 , 百幾二百蚊就有交易 , 原來香港孖人牌賣成千幾蚊一把 , 所以小地勤今次買左好幾把刀返黎 , 送屋企人 . 最近屋企人都分開曬住 , 每人都有自己個家 , 買野由以前一份一起分 , 到依加買野要分 4 , 5 份 . 結婚令一個家庭越來越大 . 我成日笑講 , 如果同我呀媽一樣每人生 4 個 , 呀媽就有 16 個孫 , 複式計算真係好厲害.

放到咁靚 , 怪唔知得咁多人花錢係夾公仔上 .

我的另一至愛 , 可惜依間既野都被人搶曬 . 係驚安下面仲有條地下鞋 , 但時間關係 , 我只行左一陣 , 就要返轉頭 . 

傍晚 , 我地又行過 . 其實驚安打橫咁行 , 就會見到 JR 站 .

中途亦會見到個電視塔 .

專登行去 JR 站 , 因為要幫人買野 .

今次終於離開到 ESTA 依個商場 , 可以四圍睇下 . 我仲以為 JR 會同歐洲既大站差唔多 , 結果係無咩野行 .

依隻牛牛令我想起 Salzburg 隻 " 仙樂飄飄 " 既牛牛 .


原來 6 算既日本 Starbucks 平咁多 . 小地勤平日都覺得 Starbucks 好貴 , 以前初入機場時 , 日日都飲 , 後來開始儲錢 , 發現唔飲 Starbucks 省好多 . 今時今日 , 小地勤只飲公司請既 Starbucks .

其實去 JR 站行下 , 仲有一個目的 , 係睇下坐 JR 係唔係真係好貴 . 自從拍拖後 , 次次去日本旅行 , 男友都係開車 , 我就快唔識係日本坐車 , 所以想睇下有無機會偷偷自己跟同事去北海道玩 . 由機場到札幌站要 1070 Yen , 都好抵 . 不過要玩埋函館既話就最好買 JR Pass , 另外札幌來回小樽都好似有一日 Pass , 好似都係千幾 Yen . 


之後又行返去 ESTA . ESTA 有拉麵共和國 , 比卡超專門店 , 藥店 ... 好多野睇 . 絕對係 JR 站附近最吸引人既商場 .

講都唔信 , 原來比卡超真係好有市場 , 都好多人黎依到買野 , 亦好多人叫我地幫佢買野 .




沒有留言:

張貼留言