網頁

2015年8月31日 星期一

2015/八月/余市/小樽

01.09.2015

今日係學生哥既開學日, 但就係我放假既日子. 又可以清一下日記.

小地勤每次北海道行程都包括余市 , 原因係走水貨.

每日晨咁早由札幌開車過黎等佢開門 , 何想而知我地幾咁想賺外快.

但自從 " 余 " 宣佈停產後 , 余市酒廠就好熱鬧 , 每日都見到香港旅行團黎掃貨 .

差唔多無曬酒買 , 正係得放一堆小食及精品 , 其實香港人都好有錢 .

今次賺唔到個旅費了 ! 沖繩早就被攻陷 , 估唔到最北既北海道都咁快玩完 .

每次黎依到 , 我都會去拍到此一遊照 .


其實依間酒廠我已經好熟路 , 直接衝去博物館間屋仔影相 .

每次入去都仍會被佢個 Logo 吸引 , 發現幫佢影左好多次相 .

裡面有個水池仔 , 明顯仿照歐洲咁做 .

四圍都係酒桶 , 好香酒同木味 .

我有我影相 , 男友就企一邊飲酒 . 其實唔覺得佢有咩特別 , 但香港人就係咩都炒 . 做地勤既好處就係可以有平機票走水貨 ( 如果有門路 ) 以及一年去無數次旅行 ( 窮遊 ) .




每次都想食 " 海鮮工房 " , 但每次都排隊排到樓下 ... 5 月時食到一次 , 仲要唔洗排隊 , 應該真係我地好彩 .

買完要買既野 , 就離開余市了 . 

余市跟小樽好近 , 所以每次都會係咁玩 . 路過市場 , 就入去打個轉睇下 , 只要係天書無介紹既地方都一定有驚喜 .

可能接近關門時間 , 人影都唔多個 , 都係買水果同海產咁 , 對比札幌既二條市場 , 依到的確平少少 .


男友一直嚷要食生野 , 小地勤唯有放生佢 , 自己去對面超市行下 , 正當我準備格價 , 男友已經食完返黎搵我 , 點解食野可以食得咁快 ?

之後又係超市買左一堆烏冬及日用品返香港 . 自從黎左依間公司做地勤後 , 我都好奈無係香港行過街 , 因為都留返所有錢去旅行時先買野 , 發現香港既野都的確幾貴 . 究竟係由幾時開始 , 茶餐廳無左廿蚊下午茶架呢 ?

早排係網上見到介紹北海道既節目話有十層雪糕 , 結果我地只搵到八層的 , 要兩個人快食先得 , 溶得好快 .


去多左小樽 , 覺得佢已經無咩特別 , 如果唔係去開余市買野 , 我可能都唔會話再黎 . 小樽令我印象最深刻的有運河既夜景 :

一堆一堆好靚既音樂盒 :

以及好抵食既哈密瓜雪糕 :

每次完成依幾樣野 , 我就當自己行完小樽 .

沒有留言:

張貼留言