網頁

2015年8月28日 星期五

2015/八月/北海道手信

29.08.2015

小地勤終於放假 , 可以繼續清埋個日記. 最近因無盡既 Delay 令人手極度不足 , 亦因為咁發生左好多麻煩事 , 等我清完曬依個遊記先再講 .

北海道既夏天除左花多之外 , 水果亦好多 . 日本水果出名好食又好貴 , 近排 Yen 跌 , 當然要把握時機買下貴價水果比屋企人試下 . 其實我真係好鍚屋企人架 !

北海道最出名既當然係佢又甜又多汁又好味既哈密瓜 . 小地勤去左 3 次北海道 , 每次都有買 , 而且係 2 個起 ... 太陽王係當地人介紹的 , 對上個次已經試過 , 超甜超好味 ! 價錢跟夕張差唔多 , 但因為未係香港出名 , 所以同一價錢 , 卻比夕張的大個 . 6800 Yen 2 個係札幌二條市場既價錢 .

其實試過夕張 , 太陽王及普通款 , 總結係都一樣咁甜咁好味 . 北海道的哈密瓜真係無得頂 , 小地勤都改買平的了 . 平價選擇就係開車去市集買 .

八月水果種類很多 , 水蜜桃好正 ! 可惜唔放得奈 . 小地勤買左一箱返香港分比屋企人食 , 約 10 蚊一個 , 比香港平好多 ! 最重要係賣貨既叔叔賣比你之前都會 Check 清楚有無爛或唔靚 , 叔叔發現當中有一個唔太靚 , 換左一個新的比我地 , 而唔靚果個都照送比我地食 , 賺左 !

依個月車厘子都當造 , 不過因為太貴了 , 所以只買了少少試下 . 

西瓜都好想買黎試下 , 但諗諗下都係買多個哈密瓜仲好 , 所以放棄左 !

最後 , 我地買左三百幾蚊生果返香港 . 平價哈密瓜 3000 Yen 2 個 .


北海道好出名馬油 , 只要係香港唔出名既款都好平 , 所以小地勤都有買黎用下 . 狸小路頭同尾既價錢可以相差 100 Yen ... 有時間先格價 , 後再買 .

最近都醒目左 , 買零食都入機場先再買 . 過左關有免稅零食店 , 到時先買 , 又免稅又唔怕會超重 .


今次買左好少 , 因為屋企人都仲未食完我六月買個轉野食 , 最近去得有點密 . 沒法 , 難得有北海道 , 唔去多幾次 , 公司好快又 Cut Port , 到時要買貴飛去 , 我唔捨得 , 所以我要不停咁去北海道 , 直到我飛厭依個地方為此 .

今次真係無點買過野 , 40 kg 我地買得 30 kg , 所以 Check-in 完後 , 我地去左 內陸大樓 個邊行下 , 結果買左千五蚊蟹 . 只可惜我地只係買 , 無點食過 ... 哈哈 ! 不過屋企人食得開心 , 我就開心了 .

沒有留言:

張貼留言