網頁

2019年1月8日 星期二

三周年紀念遊。2018。日本中部。五日自駕行程 (Day 4-姬路城/大阪梅田)

22.10.2018

小地勤其實也是東橫 INN 的會員 , 間中都會幫襯一下佢 . 東橫 INN 是包早餐的 , 都是飽肚的食物 . 早上吃點飯 , 整天也有好精神 . 




明天要回香港 , 要準備回程 , 因此經姬路回大阪 . 老公之前來過這餐廳吃飯 , 所以就在這裡中途休息 .



我們買左一條新鮮的活魚 , 再比左加工費 , 就可以在餐廳享用 .


這樣不用 5000 Yen . 活生生的 , 很新鮮 .


老公幫我 Order 了一個魚煲 , 好似係期間限定的 , 好似鱔咁 , 不過味道很淡 , 亦很多軟骨 . 反而那條活魚就真係超好味 , 又滑又鮮甜 . 忘了說 , 我不吃生的 , 所以我將生魚片放落煲內 , 但咁樣做 , 應該是很失體的行為 . 大家別學 .


另一邊有小朋友的角落 . 現在出遊 , 我都會很留意育嬰室位置 , 小孩的設施 . 日本 , 對外遊媽媽黎講 , 設施充足 , 很方便 .



來了姬路城外圍參觀 , 沒時間慢慢行 , 所以影張相就算 . 下次 , 想帶埋 BB 過黎 , 再入城參觀 .




原來姬路城外圍有個動物園 , 300 Yen 一位 , 睇落好似幾大咁 , 仲講到有很多動物 . 小朋友應該很喜歡 . 期待下次跟 BB 的親子遊 .



很可愛的吉祥物


很冷清的商店街 . 



去到邊住到邊的行程 , 就今早比我 Book 到一間 HKD 300 的梅田酒店 . 每次住一晚的酒店房 , 通常被 Upgrade , 今次又被安排了一間雙床大房 .


浴室跟坐厠是分開的 . 很寬敞 .


在附近搵食 . 商店都關門了 .


人在大阪 , 就總要吃章魚燒 .



沒什麼想吃的 , 太累了 . 是是但但吃個拉麵就算 . 就這樣回到大阪 , 執行李 , 準備明天回香港 .



沒有留言:

張貼留言