網頁

2017年8月22日 星期二

北海道*札幌*2017*五月 - 場外市場/新千歲機場 ( Day 6)

07-12.05.2017

今日就要返香港了 . 早餐係尋晚食剩個隻大蟹 , 啖啖肉呀 ! 食飽就去場外市場個朝市 , 買多一隻大蟹返香港 , 除左蟹 , 仲有帶子同海螺都係超美味 !!!

買完海產後 , 就要開車返機場 , 中途經過大型超市 , 又忍唔住入左去行一圈 , 日本既麵包及糕點真係令人流曬口水 , 所以又買左幾件入機場食 .


預左時間同老爺奶奶係機場慢慢行下 , 老公就自己去搵野玩 , 夾公仔機達人今轉又夾左幾款麵包超人既產品比我姨生女做手信 , 之後再轉戰零食機 , 同事既手信都慳返 , 哈哈 ...

轉眼間就玩左六日 , 終於要返香港捱世界 ... ... 老爺奶奶今次都好滿意個行程 , 佢地話下年要再去多次 , 北海道的確會令人玩上癮 . 下年 ... 好遙遠 , 小地勤都要停飛了 , 2019 年先再起行 !

沒有留言:

張貼留言