網頁

2020年1月4日 星期六

帶著 BB 去姬路 / 廣島 / 四國 / 2019 / 九月 / 八日七夜打卡之旅 / 嚴島神社 (Day3)

02.09.2019

大部人黎廣島都係為左見識一下 " 日本三景 " . 小地勤也不例外 .


出發前當然要先食飽飽 , 我地去左食廣島蠔 . 老公係網上搵到依間食蠔 . 所以我地就去試一下 .



我叫左一個 Set 餐 , 全蠔宴 , 炸蠔 , 蒸蠔飯 , 蠔仔味噌湯 , 仲有其他蠔仔配菜 , 約 1000 Yen. 沒有華麗包裝 , 又無冷氣 , 所以好平好抵食 .


約 1000 Yen 1kg 蠔 , 碳火印象中加左少少錢 . 蠔唔算大隻 , 不過都好鮮甜 , 令小地勤都食左 6, 7 隻 .



食左接近一個鐘 , 天氣熱 , 仲要 BBQ , 又無冷氣 , 的確幾難頂 . 係到正係見到日本人 , 應該無咩遊客會黎的地方 .


食飽就開始今日既行程 . 其實唔會唔識路 , 跟住人行就得 . 依個景點真係好多遊客會黎 .


一見到有鳥居就好興奮咁影相 , 又唔係第一次見鳥居 , 諗返都覺得自己好傻 .


其實由宮島口去嚴島係最多船同最方便 .



自己在售價機買來回船票就可以了 , 來回 360 Yen.


跟住自己行去排隊等船 , 上船要摺好 BB 車 , 一個人真係好難帶 BB 出去外遊 .


我地好開心咁上左上層冷氣房坐 , 自己選位 , 都無劃票 , 亦唔覺有人檢查船票 .


第一次係日本坐船 , 真要係同埋 BB 一起 , 真係好開心 .


可惜當我地見到個鳥居正在維修中 , 真係笑唔出 . 無做好功課 , 專登由大阪開車過黎 , 結果係咁樣 ... ... 想睇水上鳥居要等到 2020 年 8 月打後了 .



仲諗住可以同 BB 影寫真 ... 我想要水上鳥居的一家三口合照 ... 唯有期待下次 .



原來到達先有人收船票 , 坐左大約 15 分鐘的船 , 一出碼頭就開始影相 . 人地話 BB 大得好快 , 要同佢影多點相做紀念 . 所以今年小地勤不停咁帶 BB 去日本唔同既地方影相 .



原來要睇鹿唔一定要去奈良 , 宮島都有 , 而且個景唔錯 , 鹿仔係海邊散步 , 很特別 . 唔好以為佢地好溫馴 , 好似野狗咁 , 成班一見到膠袋就咬 , 連旅遊書都唔放過 , 好恐怖 .



依個地方唔算大 , 亂行都得 .


好快就行左入商店街 , 係到最安全 , 無鹿入黎 .




網上話楓葉饅頭好出名 , 所以我地都買左 2 款口味試下 .



係依到餐廳食廣島蠔係咁樣既做型 , 所以包裝都係要收費的 .


商店街主要都係買下手信既地方 . 連自動售賣機都可以買楓葉饅頭 , 就知有幾出名 . 我覺得同平日食個 D 紅豆餅無咩分別 . 但黎到點都要試下的 .



9 月的天氣仍然很熱 , 所以去了吃冰 , 其實依段路已經飲左 2 支茶都頂唔順 .



本身好期待既烏居攪成咁 , 所以我地都無比錢入場參觀 .



就咁係外圍影下杷就算 . 如果再有機會重遊 , 先比錢入去參觀下 .



完成了今日既行程 , 我地回廣島市四圍行下 . 每次都會行下激安之殿堂 , 點都會買到退稅為此 . 行完就試左一間可以泊到 BB 車既廣島燒 , 我地見人地好大份 , 又有麵底 , 以為最貴個款就係 , 點知唔識日文果然叫錯野食 . 叫左 2 個無麵底的廣島燒 .




帶著 BB 去姬路 / 廣島 / 四國 / 2019 / 九月 / 八日七夜打卡之旅 / 姬路經岡山抵達廣島 (Day2) - Part 3

01.09.2019

完成了姬路市最想睇既兩個景點之後 , 我地大約下午 3 點多起行 , 在姬路附近的漁市場午餐 . 已經是第二次在這裡午餐了 . 吸引之處係有好多海鮮 , 比少少錢包埋加工 , 做刺身又得 , BBQ 都得 .



當然亦有熟食 , 可以買 Set 餐 , 又可以散買飯餸 . 有免費泊車 , 亦有小小既兒童區 .


食飽後 , 我們開始向廣島進發 . 自駕遊的好處就係想停就停 . 來到晴天之國岡山 , 9 月頭 , 我們都很期待水果 , 果然又平又正 . 我們買了晴堤子 , 巨峰堤子 , 桃同豐水梨 .



開左 3 個小時來到廣島 , 已經入夜 , 為免搵唔到食 , 我們先到超市買點吃 , 可惜依間超市唔太吸引 , 最後咩都無買 .


今次住係 Via Inn 廣島銀山町的 2 床房 , 2 晚才 HKD 707 , 很抵 . 現在旅遊 , 酒店房都要看清楚 , 有些酒店很便宜 , 但 2 大 1 小真的住不下 , 最基本也要一張正常雙人床 . 從前 2 個人訓咩酒店都唔緊要 , 最緊要平 . 現在都係最緊要平 , 但要夠 3 個人訓 .

由於太夜抵達廣島 , 我地就隨便係酒店附近吃個拉麵就算 . 拉麵總要配白飯加餃子 . 我們 BB 很乖 , 吃白飯就夠 , 佢最鐘意食飯 .



晚上問酒店借水果刀 , 但後來先知 , 唔係間間酒店都有水果刀借 , 自始 , 我除了帶水煲 , MINI COOKER , 仲會帶多把刀 . 其實我地一家人都帶幾多野去旅行 , 每次都要用一個大篋先裝得曬所有物資 .

帶著 BB 去姬路 / 廣島 / 四國 / 2019 / 九月 / 八日七夜打卡之旅 / 姬路城 (Day2) - Part 2

01.09.2019

整個早上都在動物園閒逛 , 到中午先有時間行去旁邊的姬路城參觀 . 上年 , 我們只在門外拍照 , 一心留待今年先帶埋 BB 一起入場參觀 .



姬路城真係小地勤暫時係日本見過最壯觀既城 , 白色的 , 好靚 . 怪不得被譽為日本第一名城 . 的確係一個不能錯過的景點 .



姬路城佔地很廣 , 要入城之前 , 先要行一大段路 . 來到售票處 , 先知道這個地方不可以推 BB 車 , 心裡涼了一下 , 但當時還沒意識到這座城有幾難行 .



天真的我 , 初頭還以為只是少少斜路 , 難我唔到 . 你睇 , 起初 , 我仲笑得出 .


初段都未入城 , 仲好興奮咁四圍影相 . 為左今次行程 , 我專登著波鞋的 . 平日我真係唔會著波鞋 .




都係個句 , 個城好靚 , 點影都係靚 , 依 1000 Yen 入場費抵比的 , 行極都仲係外圍 , 地方真係好大 .



天氣很熱 , 路面雖然平 , 但一直上山 , 有點斜 , 很吃力 . 再加上 100 磅的我 , 仲要孭住一個 20 幾磅既 BB 上山 , 平日不做運動的我 , 的確喘曬氣 .




入城既門開始越黎越細同越黎越窄 , 由於遊客很多 , 很多時 , 小地勤都不小心撞到別人 , 幸好都得到別人體諒 , 仲同我用日文講 " 加油 " . 沿路只有我一個孭住 BB , 睇到我咁細粒 , 都覺得我辛苦 . 無奈 BB 係動物園玩得太開心 , 完全無電 , 訓覺只肯跟媽媽 , 爸爸想幫都幫唔到 .



為左保護依座城 , 入城係要除鞋 . 老實講 , 赤腳行 , 對腳受力仲大 , 超級攰 . 一個普通人行上姬路城頂 , 要經過 75 度角到 90 度角又窄又斜既樓梯 , 有時仲會有野頂頭 , 你能想像到我仲要前面抱住個大冬瓜 , 又驚撞到佢 , 又驚自己差錯腳 , 後面又好多人比緊壓力我 , 原來做人呀媽真係不容易 .




每行一層 , 我都要停下來 , 坐一下 , 回下氣 , 終於 BB 訓醒 , 我可以放底佢一陣 .



但因為樓梯真係好斜 , 而我 BB 最近先學識行樓梯 , 根本無可能比佢自己慢慢行上去 , 因此都係由我繼續孭住佢攻上頂 , 沿路係人貼人的 , 所以唔好問我風景靚唔靚 , 我正係想快 D 行完出返去 .



呀仔呀仔 , 將來你睇返 D 相 , 要記住我有幾偉大 , 孭住你 , 妝都溶埋 , 先上到頂的 .


落樓梯就要交比佢爸爸 , 因為太高 , 小地勤開始畏高 , 我自己要慢慢爬返落黎 , 老公都唔知可以救得邊個 . 做人呀媽 , 真係好偉大 . 當時我係同老公講 " 你睇實個仔 , 唔洗理我架啦 " .



終於左迫右迫下 , 返到地面 . 姬路城外觀很美 , 但入去行一圈 , 真係好攰好想放棄 . 不過一個咁出名既景點 , 總不能只在外面打個卡就算吧 . 有一次 , 就夠了 !




2019年12月28日 星期六

2019 年的近況

28.12.2019

原來媽媽的工作是 24 小時無休止 , 早上要上班 , 晚上湊 BB . 放假做家務兼帶 BB 回娘家見公公婆婆 . 放連假就去日本跑景點 . 一日 24 小時好似都唔夠用 . 上網 , 打日記 , 煲劇 , 睇小說 , 已經沒有這樣的閒情 .

由於放假放多了 , 而工作量沒減 , 工作日數少了 , 自然每天上班也很忙 . 相信大家都知道花花航空最近經常上報紙 . 小地勤沒有太大的感覺 , 因為新聞都追擊了花花航空一年有多了 , 每次都話佢捱唔過 , 但又每次都捱過了 . 作為小員工 , 最重要係有糧出 , 其他既事亦唔輪到我去擔心 .

最近很多朋友都跟小地勤聯絡上 , 8 成係問 " 買左機票點算 " , 其餘係關心我的生計 . 小地勤出名慳妹 , 點都有點積蓄 , 就住用的話 , 10 年唔做野都無問題的 . 其實我真係好想全職湊 BB , 好想見證佢既成長 , 只係現實不太容許 . 如果真的機會來了 , 咪回家湊仔囉 . 都無咩好擔心 .

今年既時間好似過得很快 , 話咁快聖誕節就完了 , 又準備到農曆新年 .

我真係好希望係 2020 年到來前 , 可以清左未完成既遊記 . 近來 , 放假多了 , 旅行亦多了 . 趁仲有能力 , 希望帶 BB 去多幾次日本玩 .

2020 年中 , 希望年頭的鹿兒島之旅可以成行 , 我好想帶 BB 去 sun messe日南公園影相 , 亦好想去埋櫻島觀光 .

2020 年再會 ~

帶著 BB 去沖繩 / 2019 / 十二月 / 四日三夜自駕遊 (行程篇)

11-14.12.2019

依幾年 , 小地勤已經去了無數次的沖繩 , 相信超過十次吧 ! 但對不起 , 我並不是專家 , 我除左頭幾次會睇行程跟資料外 , 打後都是隨心而行 , 好多時都只係為左用左張免費機票而去一轉 .

今次行程 , 我們有幾個景點想去的 .

第一個係新開的 SAN-A浦添西海岸 PARCO CITY 朝聖 . 

第二係想帶 BB 到水族館睇魚 . 之前 BB 太細 , 經常睡覺 , 所以都錯過了 . 今次終於補回來 .

第三係搬左位既牧志市場 , 估唔到比預期有驚喜 .

過往 , 小地勤一家既自駕遊模式都係去到盡 , 玩到盡 . 今次卻沒有跑景點 , 原因 BB 第二日就急性腸胃炎 , 嘔左 3 次 .

今次小地勤可以分享一下係日本點睇醫生 ... ... 好彩有買旅遊保 . 
BB 總共睇左 4 次醫生先完全康覆 .